Rabu, 11 Ogos 2010

1st Day Ramadhan 2010

Adoii...Rasa cam tak ble blah plak pose arini,haha!Sambil-sambil tunggu nak buka pose(lambat lagi,skang baru pukul 5.45pm),dok menggodek blog ni kejap.Nyesal plak sahur awal sangat,kan dah lapo.

Pepagi je sampai kilang dah rasa cam nak minum.Aii!lupa plak arini dah start pose.Cukup je masa 4.30pm,tanpa membuangkan masa lagi aku trus menuju ke lokasi bazar Ramadhan kat Stadium Shah Alam.

Ronda-ronda seround dua,teringat brader jual air tebu taun lepas,air tebu dia sedap.Taun ni dia tak dapat permit bniaga kot.Apebenda aku nak makan ni??

Tnampak plak gerai jual Nasi Ambeng,makanan masyarakat Jawa kalau tak silap aku la.Cam best je.aku beli sebungkus.Pastu beli murtabak daging sekeping,ngan tapau air cincau plastik besar.Cukup la tu kot,watpe banyak2.Yang penting airrrrrrrr......Aku ni kuat minum air.Heeeee..

Stakat ni ok la pose aku,hopefully jauh lebih baik dari taun-taun lepas..Selamat Berpuasa dan Beribadah..

5 ulasan:

Azman berkata...

Salam,

Terima kasih kerana singgah di blog saya!selamat berpuasa...

FaizalRSD berkata...

Wsalam...thanks jugak sudi singgah sini..

azizan4444 berkata...

awal2 puasa ni rasa penat skit..nafsu mkn pon menjadi2..tp bila da bnyk hari skit..da jd normal blk..hehhe

Orange Lover berkata...

selamat berpuasa la ek...makan biar kurang..rebut bonus tahun nie tau!selamat menjalani ibadah puasa..today puasa ke-3..takkan lembik lagi kot.hik!

FaizalRSD berkata...

haha!mana ada lembik.besa je,menten je ni.