Rabu, 26 Januari 2011

Waiting For 100th Follower

6 bulan berblogging dan 98 follower.Ok,sebenarnya angka tu sangat perlahan.Aku pernah terjumpa blog yang baru sebulan berblogging dan followernya hampir 200.Amazing kan?How he did that?Follow setiap blog yang dia jumpa?Entahlah,strategi masing-masing la yek?
Dari pemerhatian aku,most of the reader blog ni sebenarnya orang baru,atau pembaca artikel biasa kat internet.Angka follower bukan jaminan untuk kelangsungan satu-satu blog tu.Kecuali,blog yang dah establish.Am  i rite?Tapi,ia tetap diperlukan sebab followerlah yang akan tau apa entri terbaru kita.Syaratnya,keyword entri yang menarik dan menimbulkan curiousity.
Jauh lagi nak kejar Fatin Liyana punya follower,perlukan 12392 orang pengikut tegar.Hanis Zalikha lagi lerrr.......
Ape yang aku nak buat dengan follower ke 100?
Aku plan nak buat review blog orang yang bertuah tu.Baikkk punya!Nak bagi hadiah pun,belum ada sen.Duit Nuffnang ada RM6.08sen,'banyak' sangat.Amacam korang,setuju?


*Apehal entri aku berbau serius?