Thursday, April 14, 2011

Kahwin?Aku Muda Lagi,huhu!

Err...ok ke tajuk entri ni,hahah!

Entri ni khas untuk undangan ke majlis perkahwinan aku pada 1 Mei dan 7 Mei 2011 nanti.



Kalau boleh semua kawan-kawan aku nak dijemput tapi apakan daya,banyak yang dah lost contact terutamanya kawan-kawan POLISAS & PSA aku.Diorang ni takde facebook pulak tu.Zaman aku belajar dulu mana ada handphone sangat.Kalau ada pun dah bertukar nombornya.
Oh ya,kawan-kawan dari tempat kerja aku dulu,Best Cosmetics Laboratories,dan jugak Bioherbs Laboratories(Binari Consolidation).
Ok,memandangkan ramai yang dah bekerja di Selangor,dijemput hadir ke majlis pihak bakal wife aku di Taman Pinggiran Batu Caves.Nampak tak ada dua pasangan dalam kad tu?Sebenarnya majlis ni sekali dengan majlis sambut menantu untuk adik lelaki bakal wife aku yang dah pun bernikah beberapa minggu lepas.Mapnya disini(sebelah bawah):

Klik untuk pembesaran imej

Untuk lokasi yang lebih tepat,dapatkan bantuan Google Earth.Hehe!Ada GPS lagi bagus.Bukan apa,untuk ke rumah aku(Lepar Utara 3),agak 'mencabar' sikit.Orang kampung dengan saudara mara tak kisah le.
Untuk kawan-kawan di Facebook yang 'mungkin' ada terlupa aku jemput,harap maaf.Macam aku cakap tadi,kalau boleh aku nak semua dijemput.

Untuk kawan-kawan & saudara mara,aku harap dapat tinggalkan alamat di ruang komen untuk aku poskan kad jemputan.Ada sebarang soalan,boleh call/sms aku di 014-3258607.

Post a Comment