Khamis, 9 Januari 2014

Malam ni aku berinternet dengan laptop.Sebelum ni aku "menumpang' network henpon yang dikongsi dengan Apple MacAir.Sempat merasa sekejap je Apple tu,wife aku kena pulangkan balik lepas resign untuk menjadi penjawat awam.Kompeni dia memang best,malangnya ada cubaan untuk menjual produk Israel kat sini.
Aku belum cerita lagi network apa aku pakai sekarang.Tadi aku beli kupon akses internet 24 jam untuk Damansara Wifi.Saja nak cuba,not bad la.Dulu aku ingatkan network ni free macam skim kampung tanpa wayar.Rupanya kena bayar,hantu betul.Nasib baik speed & signal strength mantap.
Tengah ni mula la nak sentimental skit.Teringat mak aku yang keseorangan dikampung.Adik beradik aku ramai,tapi lebih separuh dah bekerja dibandar,selebihnya belajar dan tinggal di asrama.Duduk sorang-sorang dibandar pun dah membebankan apatah lagi tinggal dikampung.Serba-serbi jauh dan mahal.