Selasa, 20 Ogos 2013

Untuk Teman-Teman di Phytes Biotek

Sepatutnya entri ni aku tulis 24/7/2013 aritu sebaik saja aku menyudahi hari terakhir di Phytes Biotek Sdn.Bhd.Alasan?Sibuk sangattttt kononnya.
Terima kasih banyak-banyak kepada pihak pengurusan(Kak Farah)yang sempat menyediakan hamper Famous Amos,hadiah beg galas Deuter,tengok jenama pun dah tau boleh tahan juga harganya(tak tau siapa punya budget ni).
Tak ketinggalan juga cenderahati istimewa dari En.Yatimi iaitu model kereta kebal Soviet T36/76 130th Tank Brigade 21st Armored Corp. dari siri Combat Tank Collection yang keberapa tah.Cenderahati 'kecil' yang amat besar ertinya apalagi sudah ditandatangani kawan-kawan semua.Terima kasih kerana memahami hobi bapak budak ni walaupun terpaksa buat-buat cool bayar 'mainan' dikaunter 7-Eleven.
Oh ya,kepada Siti Hanef Mohmed dari lab Biotropics Malaysia Berhad,terima kasih banyak-banyak untuk habuan buka puasa yg awesome.It's not about the food.Ianya adalah soal meraikan teman yang bertukar kerja ke tempat baru.Next time giliran aku pulak belanja okeh?
Semestinya entri ni aku dedikasikan kepada kawan-kawan yang masih lagi berkhidmat di Phytes.Terima kasih semua diatas penghargaan dan kerjasama yang baik selama ni.Kepada En.Adi QA team leader yang professional(patut bagi saya hadiah nihonto,hehe!),Nien,my 1st friend at Phytes,ZamZurina,yang sentiasa ceria dan rajin menegur,Firdaus,orang tengah production-management team,(good job).Tak lupa juga kengkawan di GMP dan Production,Taufik,Jaki,Irman dan juga Yop.Sori le Yop,kenduri kawin nanti tak dapat datang.Adik gua kawin hari yang sama.
I miss u guys dan kalau ada rezeki kita jumpa lagi.Nak merayap ke Glenmarie jauh sangat la pulak.InsyaAllah,kalau aku kesana aku singgah le....
#Ada beberapa nama yang tak disebut tu maaflah ya?