Khamis, 13 Jun 2013

Blogger Sejuk Seumur Hidup

Oh yeah!

Ranking Alexa gua dah turun balik.Selepas melalui zaman ketandusan idea dulu,ranking semakin baik walaupun tahap kerajinan gua menaip entri macam sama jerrr….Maybe gua memang ditakdirkan untuk menjadi blogger ‘sejuk’ sebabnya dikala ranking bertambah baik,masa tu la kerja gua datang menimbun.

Sepatutnya menjelang bulan puasa yang akan datang ni gua dijanjikan kesantaian yang agak melampau tetapi majikan gua tak kasik can langsung untuk gua berblogging dengan lebih berdaya saing.Bulan puasa nanti gua terpaksa menguruskan DUA TAN raw material seminggu untuk diproses.Bermakna gua akan berbuka puasa sepanjang Ramadhan di kilang dengan juadah pecal Tanjung Karang.Tiap-tiap tahun de javu bila masuk bulan posa.

Nak menambah unsur thriller lagi dalam drama hidup gua,member gua dah resign 24 hours,tinggal gua sorang nak operate satu plant.Yang ni gua serius tak kencing.

Ok lah.Ni je yang dapat gua merepek sambil curi-curi tulang.Apa-apahal emel kat gua,kot-kot ada kemusykilan ke,soalan maut ke,gosip ke,nak ajak gaduh ke,haha!Rilek beb..gua gurau je.Gua memang nampak ganas dengan parut jerawat,tapi gua berjiwa Lestari.

Jumpa lagi di kesempatan akan datang.