Rabu, 5 Jun 2013

Bangga Atau Tak Sengaja?

Apa yang korang fikir bila pertama kali tengok gambar ni?

 

2013-06-05_10-50-17

 

Pagi tadi masa membelek-belek fesbuk,aku terjumpa gambar yang diupload seorang yang aku kenal sebagai gambar profilnya.Aku tak pasti apa didalam fikiran dia,tak perasan atau sengaja mencari perhatian.

Lelaki dalam gambar kat atas ni ialah orang kampung aku.Walaupun sekampung,aku taklah kenal sangat peribadi dia ni,cuma kenal setakat orang sekampung.Yang aku boleh confirmkan,mak ayah dia Muslim dan dia pun Muslim.Umur pun tua setahun je dari aku.Kita ni kalau terjumpa orang sekampung dalam fesbuk,accept ajelah friend request tu.

Macamanapun,pagi tadi aku terpaksa unfriend sebab dia mengupload gambar ni untuk dijadikan gambar profil.Tak perasan atau attention seeker?

Oleh keranan aku ni positive person,aku harap dia tak sengaja dan cepat-cepat ganti gambar yang lebih senonoh sikit.Boh gambar berlatarbelakangkan pokok getah pun tak apa.