Rabu, 12 September 2012

Aku Tak Marah ‘Peminat” Aku Ni

No.1

Senarai Perpindahan Pemain EPL musim 2012 2013   KISAH SEORANG HERO-135251

 

No.2

Perpindahan Pemain EPL Musim 2012 2013   Laman Fakta vs Tahyul-135349

Dalam banyak-banyak entri aku,yang paling banyak dapat pageview adalah entri Senarai Perpindahan Pemain EPL Terkini 2011/2012 ,dan untuk tahun ni Perpindahan Pemain EPL 2012/2013 mendapat sambutan yang agak menggalakkan.

Gambar diatas menunjukkan dua buah entri yang hampir sama.Gambar No.2 adalah screenshot dari blog aku dan gambar No.1 adalah screenshot dari blog yang aku temui secara tidak sengaja.Boleh tahan juga budak tu edit ayat aku.Kelakar pulak bila baca.

Am I mad?

Tidak sama sekali.Aku anggap ini adalah satu penghormatan secara halus,ikhlas dan mampu mengangkat karya ini ke peringkat antarabangsa.Apa aku cakap ni.Sebelum ni aku pernah pasang widget untuk disable left click,tak lama lepas tu aku remove sebab aku nak tengok ada tak pihak yang ‘menghargai’ hasil tulisan aku.

Buat masa ni dah jumpa sorang.Terima kasih banyak-banyak la ye untuk Mr.John Doe.Harapnya andai ada yang berminat dengan sebarang penulisan aku,taiplah sumber :blog5zal.Beberapa huruf saja sudah memadai.