Rabu, 16 Mei 2012

Combat Tank Collection oleh DeAgostini

Aku dah lama nampak benda ni kat kaunter 7-Eleven,tapi tak berkesempatan nak beli.Tah berapa kali kirim kat adik aku suruh beli,still tak beli jugak.Rupanya bukan lupa nak beli,malu punya pasal.Ape daaa……

Semalam baru aku teringat nak beli.Lepas pekena nasik goreng ayam,cepat-cepat aku masuk ke 7-Eleven yang tak ada orang.Tapi segan jugak nak terus sambar benda ni atas rak,aku pun cover up sikit dengan menyambar sebungkus Twisties Tomato sebelum membelek bungkusan tank collection.Modus operandi ni hanya digunakan di kedai selain dari kedai toys.Asalnya aku nak model tank M1 Abrams tapi takde.Sebat ajelah apa yang ada,nampak cun jugak.

The Combat Tank Collection ni dikeluarkan oleh DeAgostini yang berpusat di UK dan disertakan dengan majalah berkenaan sejarah tanks.

Model yang aku beli ni ialah German Tiger tahun 1943.Ciri-ciri model tank keluaran DeAgostini ni ialah berskala 1:72,hand painted finish dan plastic mouldingnya berkualiti baik untuk harga RM9.90 jer!

Kalau diperincikan lagi detailnya dengan pen Gundam sure lagi cun.Sangat berbaloi dengan harga semurah tu.Serius!Malam kang aku akan pastikan dua tank lagi berada di rak TV.

 

IMAG0063

IMAG0065

IMAG0066