Jumaat, 16 Mac 2012

Arsenal;Tangga Ke-3 EPL Pun Jadilah

Dah lama jugak aku tak buat entri pasal Arsenal.Patutnya aku postkan semalam tapi sibuk plak.Ciput betul entri aku bulan ni.Graf statistik pun merudum dengan begitu berkesan sekali.Duhh…

Citer bola la wei,hang merepek apa!

Ok2,gua berhalusinasi sekejap tadi…

Perlawanan terbaru menentang Newcastle di Emirates,Thomas Vermaelen menjaringkan gol di minit ke-95 untuk membolehkan Arsenal meraih kemenangan kelima berturut-turut.Arsenal menang 2-1.Aku tak tengok sebab lawan pukul empat pagi.Setakat ni Arsenal berada di landasan terbaik dan harapnya berterusan untuk baki 10 perlawanan.

 

Statistik Arsenal setakat ini:

Kedudukan :4

Perlawanan :28

Menang :16

Seri :4

Kalah :8

Jaringan :57

Bolos :39

Mata :52

 

Enam perlawanan terakhir:                                   Enam perlawanan akan datang

 

Bolton vs Arsenal 0-0 Everton vs Arsenal (21 Mac)
Arsenal vs Blackburn 7-1 Arsenal vs Aston Villa (24 Mac)
Sunderland vs Arsenal 1-2 QPR vs Arsenal (31 Mac)
Arsenal vs Tottenham 5-2 Arsenal vs Manchester City (8 Apr)
Liverpool vs Arsenal 1-2 Wolves vs Arsenal (11 Apr)
Arsenal vs Newcastle 2-1 Arsenal vs Wigan (16 Apr)