Isnin, 16 Januari 2012

Semak Mata Tengok Mat Afrika

Lama aku tak baca majalah Remaja,semalam aku capai majalah bercoverkan bekas Dewi Remaja Neelofa edisi Januari 2012 dibawah coffee table rumah mertua aku.Salah satu kolum yang biasanya aku tak pernah miss baca ialah kolum yang menceritakan pengalaman hitam remaja yang terjebak dalam masalah sosial.
Untuk edisi Januari 2012,kisahnya adalah seorang remaja perempuan berumur 27 tahun yang terjerat dengan ayat manis Awang Hitam dan hamil anak luar nikah.Budak perempuan tu bekerja di sebuah kolej swasta dan berkenalan dengan Awang Hitam bernama Henry.
Gambar hiasan
Selain bercinta,budak perempuan tu mula membantu mat afrika tu menipu duit(standard niggerlah),mula minum arak,tinggal serumah,mencuba ganja dan seterusnya lobos dek penangan awang hitam.Hari-hari balun agaknya mana tak mengandung.Seronok mat afrika tu dapat barang free.Apa yang jadi kat budak tu biarlah jadi pengajaran untuk yang lain.Cuma kerajaan Malaysia ni tak cukup keras dalam menangani hal macam ni.
Setakat ni aku rasa sama je,walaupun operasi menangkap warga Afrika agak kerap.Diorang masih lagi bebas buat negara ni macam negara diorang.Prosedur kemasukan ke negara ni atas alasan belajar terang-terangan disalahgunakan.Tahun lepas kat Flora Damansara blok adik aku,mat afrika dah tarik satu budak perempuan melayu balik rumah diorang,dikendurikan ramai-ramai.Cilaka betullah.
Untuk masalah sekritikal tahap macam sekarang,aku rasa dah sampai masa banned je terus pasport pelajar dari Afrika.Apa nak rugi.Tak nampak pun keuntungan pada negara.Sekarang ni pun dah banyak pusat perlindungan remaja bermasalah yang lahirkan baby malay+nigga=malaga.Nak buat anak angkat pun macam tak best je.Mat rempit+bohsia melayu punya baby kira boleh tahan lagi la.
Diorang ni dah dapat duit,dapat sedap diorang balik la negara memasing.Awek-awek Malaysia pun jangan la mudah sangat cair.Katanya diorang ni romantiklah,caringlah,cehhh!Dah kena kang baru tau langit tinggi rendah.Kalau ya pun jodoh lambat,sabar.Carilah orang Melayu yang boleh pakai,insyaallah ada.Jangan memilih sangat.Muka melayu paling tak hensem pun jauh lagi lawa dari mat afrika.Kena ingat la,diorang datang sini dengan matlamat nak mengencing duit dan penyedap free je.Serius.
Macam yang aku cerita sebelum ni,enam budak perempuan melayu bertudung,salah seorangnya bagi duit untuk tiga mat afrika makan KFC.Apa ke bangang la bebudak tu.Muka kaki kencing pun nak payung makan.Belanja aku lagi ada pekdah.