Jumaat, 30 Disember 2011

Blogging;Selamat Tinggal Tahun 2011

Biasa hujung-hujung tahun ni kompeni buat audit stok check,nak tutup buku 2011.Blogger pun ada audit jugak,hehe!Nak cerita panjang pun aku tak pandai,sebab aku bukan budak IT.Sebab tu template blog aku rupa kulit lepat pisang.So far,aku agak berpuas hati dengan prestasi blog aku ni memandangkan aku ada kerja tetap.Takdelah aku mengadap blog ni sepanjang hari.
Ada 2,089,450 laman web yang jauh lebih baik prestasinya.Aku tulis dalam bentuk point lah,senang sikit nak baca.Merepek panjang-panjang pun korang tak paham pulak nanti.

Alexa Traffic Rank : 2,089,451
Average Bounce Rate : 69%
Sites Linking In : 37
Google PageRank : 1/10
Total Pageview : 85,950
Total Post : 408


Angka-angka diatas membezakan kedudukan aku dengan blogger-blogger lain.Tapi tak apa,pelan-pelan kayuh.Macam dalam majalah Kereta Januari 2012 yang aku baca semalam.Kereta Champion ABT  Jakarta 2011 dah la rupa huduh,enjin Chevy kemain besar siap dengan blower Edelbrock,tapi dyno test result 92hp je.Masalahnya,kereta tu tetap champion dengan sebab-sebab yang hanya pakar je tau.Kalau majalah tu kencing aku pasal hp kereta tu aku tak taulah.

Most Viewed Post : Senarai Perpindahan Pemain EPL Terkini ,6,468 pageviews
Referring URL : http://www.ar-rifke.com
5 Most Highest Rank Keyword :1.kotak kayu buruk
                                                  2.tacra diy
                                                  3.senarai perpindahan pemain 2012
                                                  4.how to stop caller ringtone Celcom
                                                  5.pakej astro super pack

Carian paling pelik yang aku jumpa:
Hai,macam-macam orang cari yek?Ni antara yang sempat aku jumpa dari 12,684 ayat carian.Aku sempat belek sampai 6,400 je.Berpinar bijik mata.Aku jugak perasan beberapa perkataan yang berulang banyak kali juga antaranya berkaitan dengan membesarkan 'anu' lelaki,membesarkan boobs dan paling menarik ramai yang cari tentang dada Neelofa.Huh!Gua tengok pun berdebar sebenarnya,haha!
Kesimpulannya,sepanjang 2011 ni segalanya bertambah baik,walaupun ada sedikit penurunan masa aku kahwin bulan Mei lepas.Sepatutnya entri penutup 2011 ni aku buat esok,tapi rumah takde internet.Ada rezeki baru letak.Cewahh!Macam letak pasu bunga pulak.Gaya penulisan aku sebenarnya masih lagi merapu,kadang-kadang terlalu serius dan kadang-kadang terlalu mengikut gaya penulisan orang lain.Aku belum dapat gaya menulis aku sendiri.
Cadangnya pagi tadi aku nak blogwalking,tapi internet plak cam haram...lembab gila pageload.Takpelah.Kepada kengkawan pembaca,follower dan penulis jejak di Shoutmix,terima kasih banyak-banyak.Jangan risau,aku tetap akan sampai ke blog korang.Al maklumlah,tak ramai mana pun,ada 155 follower je.Yang penting aku suka menulis okeh?Boleh gitu?Toksah tensen-tenseh internet lembab ke hapa,malam ni pukul 10.00pm kita buka channel 188 Astro tengok Maharaja Lawak Mega Final.Selamat tinggal 2011!