Khamis, 17 November 2011

Akhirnya,dapat juga kembali meneruskan kerja lepas didiagnosis menghidapi acute pharyngitis.Duduk melepek kat rumah pun bosan,nak tidur tak boleh,kepala sakit.Malam tadi baru dapat tidur lena,siap mimpi jadi superhero lagi.Punyalah penat berlawan,sampai sakit badan.Yang peliknya tiap kali aku hampir nak kalahkan musuh,boleh pulak keluar menu pilihan,'Retry?' Yes,No.Dua tiga kali aku terpilih Yes,dok ulang-ulang lawan enemy yang sama.Haii....demam-demam ni mimpi pun merepek habis.Hari ni,giliran wife aku pulak melepek,dah terjangkit agaknya.
Dua hari MC,lain macam persekitaran jalanraya masa on da way nak ke tempat kerja.Hari ni ramai pulak driver bawak kereta sesuka hati nak potong kiri,masuk emegency lane,rushing macam nak terberanak.Minta maaf la kalau ada pihak yang terasa.Selalu aku perhatikan,biasanya driver Cina,sama je lelaki perempuan.Nanti aku buat research tabiat memandu mengikut klasifikasi bangsa.Baru la adil,tak main la tuduh semberono.Kang orang kata aku racist pulak.