Khamis, 10 Mac 2011

Brazilian Wandering Spider;Lagi Power Dari Viagra!

Peminat Metal Gear Solid sure pernah main game MGS 3: Snake Eater.Salah satu boss fight yang perlu korang hadapi ialah 'The Fear".


Nampak senjata crossbow yang dia pegang?Dalam MGS3,Solid Snake terkena panahan dari crossbow dimana mata panah The Fear telah disalut dengan bisa labah-labah Brazilian Wandering Spider(Phoneutria spp.).Realitinya,bisa labah-labah Brazilian Wandering Spider menyebabkan kehilangan kawalan otot,kesakitan yang melampau,dan kesukaran bernafas yang boleh membawa kematian.

Brazilian Wandering Spider
Antara lain kesan negatif yang akan dialami ialah ereksi sehingga empat jam!Woooo!!
Saintis dari Medical College of Georgia mendapati penemuan ini adalah satu penemuan menakjubkan dalam rawatan ED(erectile dysfunction).
Brazilian Wandering Spider adalah spesies yang terdapat di Amerika Tengah dan Selatan.Biasanya terdapat di kebun-kebun pisang,sebab tu lah antara nama lain labah-labah ni ialah Banana Spider.Menurut Rod Crawford,kurator Araknid di University of Washington's Burke Museum,hanya 10 dari 7000 manusia yang disengat labah-labah ni yang menemui ajal.Korang pilih nak jadi antara 10 atau 7000 manusia tu kalau nak cuba macamana enjoy ereksi empat jam.Ada bran?