Ahad, 27 Mac 2011

5 Filem Yang Bazir Duit Aku

Selalu share pasal movie yang best je,kali ni aku listkan 5 movie yang aku rasa tertipu.Sebelum ni aku pernah buat entri all time favourite movie .Ikut citarasa akulah.
Lima movie yang aku rasa tak berbaloi langsung ditengok:

1.Cloverfield

Baru lima minit tengok filem ni,aku rasa mual-mual nak muntah.Pening kepala siot dengan pergerakan kameranya yang konon-konon macam real happening depan mata.
Tak sempat raksasa keluar,DVDnya aku keluarkan dulu dari player.











2.Sanctum

Tauke kedai DVD:'Ini celita Damansara punya wayang ranking no.1 ooo!!"

Aku:"Wak luuu!Subtitle bahasa cina kejadah apa aku nak paham??"

Cerita pasal masuk dalam gua ramai-ramai,pastu berbunuh-bunuhan.Lastly sorang je yang selamat keluar.Takde motif+subtitle chinese!














3.Watchmen

Actually dah takde choice ari tu,terpaksa pilih filem ni.Nampak poster macam best je.Kostum jela cantik,part yang aku menyampah,sikit-sikit nak beromen!Chaitt!












4.Star Trek;The Future Begins

BORINGGGGG!!!














5.1408


Filem seram.
Seram ke???

Tak seram pun.Taktik nak takutkan penonton yang klise.Aku  memang tak ble blah dengan filem seram.Ingatkan filem ni mampu menyeramkan aku,rupanya mampu menidurkan aku selepas 20 minit....