Rabu, 26 Januari 2011

Tahniah Cik Umu (ownstress.blogspot.com)

Seperti yang aku janjikan semalam,blogger bertuah yang menjadi follower ke-100 jatuh kepada.......

Cik Umu !


Gambarnya blurrrr...maklumlah,rembat dari Blogger profile,haha!Hmm..Tak banyak detail yang Cik Umu letakkan,ditambah dengan kelemauan broadband aku ni.Cik Umu cuma tulis 'selamat berkenalan' je!


Ini adalah header blog Cik Umu.Rasanya Cik Umu masih belajar di IPT(i guess).URL Cik Umu ni http://ownstress.blogspot.com .Kenape pilih stress Cik Umu oi..Gurau je,hehe!Stress pasal handphone hilang ya?Sabarr..


Blog Cik Umu ni baru sangat,entri pertama dia 23 Januari 2011.Entri pun baru ada 7 je.Emmm...isi kandungan entri Cik Umu kelihatannya lebih kepada luahan perasaan beliau.Rasanya Cik Umu patut manfaatkan kemahiran menulis dalam bahasa Inggeris beliau untuk membuat entri yang lebih serius,sekurang-kurangnya dapat apply Google AdSense,boleh approve rasanya,hehe!
Apepun terpulang la kepada matlamat Cik Umu ya,kalau memang blog Cik Umu ni sebagai tempat luahan perasaan atau virtual diary,tak ada masalah.Cuma galakan saya kalau Cik Umu berminat nak jadi penulis berbakat,perlu diasah lagi dengan membuat entri isu-isu semasa,Seimbangkan antara penulisan dan tambah foto bagi entri lebih berseri.

Mak aii...bukan main lagi nasihat orang,aku ni pun banyak lagi kena belajar dalam dunia blog ni.Blog kat Malaysia ni je ada berpuluh ribu,fikirkan cara terbaik untuk menempatkan diri di tempat teratas.Manfaatkan keyword,dan gunakan perkataan yang betul.Aku pun tak suka ayat skema cam ni,tapi ni lah caranya.Penat je buat entri kalau tak ada orang baca,am i rite?

Owhh...Cik Umu ada kehilangan seorang kawan karib,lost contact agaknya.Ada siapa-siapa kenal Hanim Nur Sakinah bt Mazlan?Gambarnya ada di blog Cik Umu .Cik umu bagi reward 50k tuuu!

Cik Umu,rajin-rajin buat entri and happy blogging!