Selasa, 18 Januari 2011

Gambar WHI Topik Salahkah Besarkan Payudara?

Dalam Kosmo ada cerita pasal isu ni,dalam blog lagi la banyak update pasal isu 'hangat' ni.Tapi semua copy paste dari Kosmo,haha!
Aku tengok la ulangan Wanita Hari Ini episod 11 ni,tapi tak pasti la betul ke tak apa yang didakwa dalam akhbar Kosmo tu.Tapi...memang ada shot 'nakal' sikit,hehe!Cuma yang shot kat pengacara dan tetamu jemputan je aku tak nampak,kalau ada best jugak,haha!Aku dapat tengok videonya je,suara  tak dengar sebab driver sound laptop aku corrupted.
Korang tengok la sendiri screenshot yang aku sempat sediakan ni,nakal ke tidak.

Ahli panel yang biasa-biasa je
Mimie One Nation Emcee ke..tak close up nakal pun?
Yang ni yang nakal kot??
Ataupun yang ni??
Akak chubby show off boobies!or....selulit?haha!
Err...yang ni tak show off..cuma cute je,hehe!
Videonya pun aku tak tengok habis,streaming lembab.Akak chubby tu banyak gambarnya tapi malas aku nak upload.Korang tengok la sendiri kat TonTon okeh?