Saturday, March 20, 2010

Cuti-cuti di Jerantut 2

MISSION NO.2:BERTEMPUR LAGI DI SUNGAI PAHANG

Kali ni adik aku tunjuk port lain plak.Tumpang lepak kat sangkar ikan kawan dia.Dekat jugak la ngan port mission ptama.Dengan senjata yang sama gak,cuma tambahan usus ayam.
Tengok abang ipar aku,awal2 dah rembat port baekk..Jangan baling dalam sangkar ikan orang dah la,heee....
Ikan tarik ke,sangkut kayu?Haha!









Bot pun ada,tapi orang punya...Kena sewa la bro..


Ni la dia ikan patin sungai.Tapi halus sangat,heee...Sampai petang pun sama jugak.Memang time cuti raya ikan pun takde.Banyak faktor la.Otai2 mancing je tau ape sebab kitorang tak dapat ikan.Nak isi masa lapang yang banyak kagi,kitorang pun plan nak p melawat satu tempat bersejarah kat Pahang ni.Kat mana tuu??Jom!
GUA KOTA GELANGGI:JERANTUT,PAHANG
Ni la entrance untuk ke kompleks gua Kota Gelanggi.Macam pintu gerbang la.Nama tempat ni Gua Tongkat.











Post a Comment

Post a Comment